Aqiqah & Qurban
DI TANAH SUCI Mekah

RM499

Play Video


BUKTI : Video Dengan Sebutan Nama

"DIPERCAYAI LEBIH
25,000 PELANGGAN"

AqiqahCentre.com
5.0
Based on 2586 reviews
powered by Facebook
Noor Aisyah II
Noor Aisyah II
2021-01-17T08:07:40+0000
Alhamdulillah.. Sangat memudahkan dan menjimatkan masa, wang dan tenaga. Bukti video sembelihan juga ada disediakan..... Terima kasih 😁read more
Fatin A'watif
Fatin A'watif
2021-01-17T06:44:46+0000
Terima kasih AqiqahCentre mudahkan urusan Aqiqiah anak lelaki sy. Saya amat berpuas hati dgn adanya video bukti... penyembelihan berlaku dan jugak sijil kayu yang sangat cantik. Terima kasih Aqiqah Centre ♥️♥️♥️♥️read more
Ez Ella
Ez Ella
2021-01-17T04:14:20+0000
saya amat berpuas hati dengan perkhidmatan yg diberikan..terima kasih AqiqahCentre.com kerana memudahkan urusan aqiqah... anak2 sy...👍👍👍🥰🥰🥰read more
Salbiah Ali
Salbiah Ali
2021-01-16T23:53:32+0000
Alhamdulillah, tertunai sudah hajat saya nk Aqiqahkan 2 org ank saya.. Aqiqah Centre telah mempermudahkan segala urusan... saya... Memang terbaik... Terima kasih Aqiqah Centre..read more
AtiQah Yunos
AtiQah Yunos
2021-01-16T23:34:12+0000
alhamdulillah, servis terbaik dr aqiqan centre... mempermudahkn urusan...
Komunise Cyemah
Komunise Cyemah
2021-01-16T15:28:21+0000
Alhamdulillah..slesai sdh smua..sy pn dh dpt vdio pnyembelihan..sgt2 mudah dan cepat brurusan dgn aqiqah centre... ni..xpelu tggu bhari2 tok dpt kn respon dri pihak aqiqah centre..ap yg xfham pn mudah je klu nk tny..pendek kata sgala2 nye mudah dgn aqiqah centre..read more
Noor Hayati
Noor Hayati
2021-01-16T15:09:52+0000
Alhamdullilah dengan adanya Aqiqah centre ne..saya dapat tunai kan hajat saya untuk aqiqah kan anak saya Mohamad Qairez... athallah bin aeron...semua dilakukan dengan cepat,, video pun sngat jelas d nampak dan d dgr..terima kasih Aqiqahcentre.comread more
Moon Harun
Moon Harun
2021-01-16T13:43:11+0000
Senang berurusan, segala urusan diselesaikan dengan pantas & sempurna. Apa y ada di dalam pakej telah berjaya... dlaksanakan cuma sijil je sebab perlu di pos. Saya sangat berpuas hati dengan perkhidmatan dari AqiqahCentre.comread more
Suriyati Kamarudin
Suriyati Kamarudin
2021-01-16T13:37:00+0000
Alhamdulillah.. terima kasih aqiqah centre kerana memudahkan hajat saya bagi melaksanakn aqiqah ank2 Mohammad Alif... Rayqal, Nur Ariana Raisya Dan Nur Zahara Jannah pada 14hb January 2021 d Mekah d tempat y suci dengan pakej y mampu d miliki Dan berbaloi ini. Terima kasih juga pada staff2 aqiqah centre y melayani pertanyaan Dan permintaan saya Dr A smpi Z smpai selesai hajat ini.. terima kasih syukur alhamdulillah...read more
Fhyzal Zahary
Fhyzal Zahary
2021-01-16T13:24:40+0000
Alhamdulillah selesai sudah akikah anak saya pada hari Jumaat lepas, video pun dah dpt sgt jelas visual dan audio.... Pendaftaran yang mudah. Pihak pengurusan senang dihubungi dan ada bukti penyembelihan (video) dan sijil (tgh tunggu 14 waktu bekerja) Harga pun berpatutan. Saya sangat syorkan AqiqahCentre.comread more
Ejat Izat
Ejat Izat
2021-01-16T12:20:04+0000
Alhamdulillah aqiqah ank perempuan sy nur ariana aisyah telah di laksanakan oleh aqiqahcentre.sy recomen kpd semua yg... nk bt aqiqah di aqiqahcentre sbb mudah,cepat dan di percayai.tq @AqiqahCentre.comread more
Nur Hidayah
Nur Hidayah
2021-01-16T10:55:19+0000
alhamdullilah , selesai aqiqah ank kami . segalanya dipermudahkn dgn AqiqahCentre.com
Noor Shazwana
Noor Shazwana
2021-01-16T10:34:25+0000
Alhamdulillah selesai tanggungjawab kami sebagai ibu dan bapa.. Segala urusan cepat dan mudah.. Terima kasih aqiqah... centreread more
Nuraisyah Mdrasip
Nuraisyah Mdrasip
2021-01-16T10:29:05+0000
alhamdullilah..AqiqahCenter telah membantu kami suami isteri dalam urusan aqiqah puteri kami.. alhamdullilah dilakukan... pada hari yg diminta iaini hari jumaat..tq Aqiqahcenter...terbaik👍read more
Mohammad Shah Asyraf Sawalin
Mohammad Shah Asyraf Sawalin
2021-01-16T09:56:57+0000
Syukur Alhamdulillah.. segala urusan sangat senang dan baik.
Najihah Adam
Najihah Adam
2021-01-16T09:56:09+0000
Alhamdulillah selesai aQiQah anak perempuan kami.AQiQahCentre terbaik,dipercayai,senang berurusan& sangat murah.... Recommended 👍Saya memilih hari ke7 iaitu 15Jan2021,Selepas beberape jam program berlangsung terus saya dapat video & mesej mengatakan Sijil sudah dipos. Wou cepat sangat, tak payah tunggu berhari-hari/berminggu-minggu Alhamdulillah.Video pom jelas Alhamdulillah.Terimakasih aQiQah centre 😊read more
Ucu Nadia
Ucu Nadia
2021-01-16T09:56:04+0000
alhmdulillah..selesai sudah aqiqah buat ank lelaki sy..terima kasih AqiqahCentre.com
Nor Jayanti
Nor Jayanti
2021-01-16T09:55:50+0000
Alhamdulillah urusan ibadah aqiqah dapat disempurnakan dgn mudah di tanah suci mekah.saya terima video penyembelihan... sehari selepas proses penyembelihan dilakukan.sangat2 cepat masyaAllah.terharu rasanya mendengar nama anak dilaungkan di tanah suci mekah,semoga anakanda kami sejahtera dan terhindar dari segala mudarat,InshaAllah.terima kasih aqiqahcentre.com menpermudahkan urusan kamiread more
Linda Arry
Linda Arry
2021-01-16T09:48:58+0000
Urusan yg mudah dan cepat.... Alhamdulillah saya baru jew selesai buat aqiqah buat anak lelaki.....
Nursuhaida Zainuddin
Nursuhaida Zainuddin
2021-01-16T09:28:22+0000
Alhamdulillah...terima kasih pihak Aqiqah Centre permudahkan urusan Aqiqah anak-anak kami...syukur...servis... terbaik👍👏read more
Rid Wan
Rid Wan
2021-01-16T09:28:16+0000
Urusan jadi mudah dan senang..bagus😊
Ky Estheim
Ky Estheim
2021-01-16T09:26:14+0000
perkhidmatan yang terbaik dan boleh dipercaya.jangan was -was dengan aqiqahcentre.com
Nadhrah Rusli
Nadhrah Rusli
2021-01-16T09:24:07+0000
Alhamdulillah syukur kepada Allah mempermudahkan urusan Aqiqah anak kami Nuha Mikhail bin Mohamed Azim (01/15/2021).... Urusan yang cepat. Apply isnin malam (01/11/2021) tarikh yang kami pilih, sembelihan jumaat (01/15/2021). Video pun dapat sekali! Cuma sekarang tunggu sijil sahaja. Terima kasih @aqiqahcentre.com kerana memudahkan urusan kami. memang the best! recommended & can be trusted! Semoga kita semua dimurahkan rezeki. Aamiin 🤲🏻read more
Suziana Zahirrah
Suziana Zahirrah
2021-01-16T09:24:02+0000
Alhamdullilah selesai aqiqah anak saya. Terima kasih aqiqah centre service terbaik👍🏻👍🏻
Nurul Nabilah Norli
Nurul Nabilah Norli
2021-01-16T08:56:55+0000
Alhamdulillah, selesai sudah aqiqah utk ank saya.. Terima kasih AqiqahCentre.com 👍
Md Nur Qhaliq
Md Nur Qhaliq
2021-01-16T08:55:26+0000
Terima kasih prmudahkn urusan kami 😊👍 service trbaik
Siti Baidurah Binti Adenan
Siti Baidurah Binti Adenan
2021-01-16T08:53:59+0000
Alhamdulillah puas hati dgn servis aqiqahcentre..😍
Nurzika Ab Rahman
Nurzika Ab Rahman
2021-01-16T08:38:08+0000
Alhamdulillah dgn adanya aqiqah centre selesai semuanya dgn cepat Dan Mudah..mn yg nk aqiqahkn ank mmg sesuai sgt buat... dgn aqiqah centre nk2 musim covid sekarang ni..Hanya buat bayaran shj seme selesai..tq aqiqahcentre..recommended 👍read more
Azahari Sutan
Azahari Sutan
2021-01-16T08:19:23+0000
Alhamdulillah..di musim pkp ni dpt membuat aqiqah anak dgn mudah dan senang berurusan..dgn kadar bayaran yg... berpatutan..terima kasih aqiqah.com team..read more
Muhammad Mujahid Acong
Muhammad Mujahid Acong
2021-01-16T08:12:12+0000
Alhamdulillah... Cukup mudah berurusan dgn pihak aqiqahcentre...Ribuan terima ksih... ducapkn...AlhamdulillahAlhamdulillahAlhamdulillahread more
Niena Ardi
Niena Ardi
2021-01-16T08:07:54+0000
Alhamdulillah . Selesai akikah anak saya . Sangat mudah dan yg penting murah . Recommended & trusted
Adlina Elin
Adlina Elin
2021-01-16T08:06:03+0000
alhamdullilah...syukur..dipermudahkan urusan aqiqah anak..syabas dan tahniah buat aqiqahcentre.com..terima kasih kerana... dpt melaksanakan aqiqah ini dimekah💕💕💕💕read more
Azri Kamil
Azri Kamil
2021-01-16T07:55:56+0000
Alhamdulillah..recommended & trusted. Selesai aqiqah utk anak.
Abdul Amin
Abdul Amin
2021-01-16T07:40:35+0000
Alhmdulillah syukur pada hadrat Illahi ..dgn izin Allah swt senang hati kami sbagai ibubapa berurusan dgn... AqiqahCentre.Id AqiqahCentre.com ..mudah berurusan ..ikut parents nk aqiqah Hari apa 😍 ummi memilih smalam Hari jumaat 15/1..harini sabtu dah dapat bukti video...Sangat mudah ... Alhmdulillah 🥰 Selesai sudah BAHAGIAN PERTAMA aqiqah keatas dua org putera kami yg dilaksanakan di tanah suci Kota MAKKAH .. BAHAGIAN KEDUA nanti Kita tumbangkan di tempat sendiri pulak dgn kenduri ...🥰 In sha Allah smoga Allah memberkati dan memudahkan urusan dihari mendatang..aamiin 🥰Izzul Aqil🥰Izzul Hafizread more
Nur Skincare
Nur Skincare
2021-01-16T07:35:04+0000
Alhmdulillah selesai aqiqah mudah dan cepat berusan terima kasih..🙏
Mohamad Azam
Mohamad Azam
2021-01-16T07:34:47+0000
Alhamdulillah selesai...servis terbaik...mudah dan pantas...
Suhana Floorsmart
Suhana Floorsmart
2021-01-16T07:31:42+0000
alhamdulilah selesai akikah anak sulung sy (perempuan) pada 15/1/2021 hari jumaat ..video sembelihan nye pn sy dpt pada... hari yg sama dan sgt berpuas hati nama anak sy dpt disebut dgn jelas di Mekah 😍😍Pengurusan yg sgt cpt ..InsyaAllah ada rezeki buat adik nye pulak (lelaki) 😍read more
Fyfie Flower
Fyfie Flower
2021-01-16T07:24:27+0000
Alhamdulillah, sangat berpuas hati dengan service AqiqahCentre.com . Walaupun majlis akikah anak terpaksa di batalkan... disebabkn PKP , syukur aqiqahcentre menyediakan kemudahan begini . Boleh pilih tarikh sembelihan dan video bukti sembelihan pun cepat je dpt . Semoga berkah . I give 5 star ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️.read more
Katherine Ain Rumbang
Katherine Ain Rumbang
2021-01-16T07:20:36+0000
alhamdulilah .sangat berpuas hati..cepat pengurusan....video masa penybelihan d... sertakan🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟read more
Zura Norbaizura
Zura Norbaizura
2021-01-16T07:20:07+0000
Alhamdullillah selesai aqiqah utk putera kami yg tertangguh sejak PKP. Servis yg diberikan memang terbaik, pantas dan... telus mengikut tarikh yg di request. Video aqiqah juga diberikan. Semoga terus maju AqiqahCentre.com. Very recommended 👍🏻👍🏻👍🏻read more
Dayangku Jun
Dayangku Jun
2021-01-16T07:15:58+0000
Alhamdulilah syukur kepada Allah Memprmudahkn urusan aqiqah Anak saya Nufa Aafiyah Binti Junaidi (15/1/2021) . . Terima... kasih @aqiqahcentre memang terbaik sangat recomended Urusan yg cepat Dan sangat2 murah . . semoga Allah Murahkn rezeki smua yg terlibat . . Aamiin🤲read more
روساليانا ليانا
روساليانا ليانا
2021-01-16T07:12:16+0000
syukur Alhamdulillah.. selesai suda Aqiqah utk anak sulung sya pada 15/1/21..sya amat² bpuas hati.. In Sya Allah,... bulan depan pula,, Aqiqah untuk anak sya Yg kedua.. terima Kasih Aqiqah Centre...read more
Ashmi Cimit
Ashmi Cimit
2021-01-16T07:10:33+0000
Alhamdulillah..dapat juga kami lakukan aqiqah untuk anak kami.Dimasa pendemik covid ni nak buat majlis pun tak... dapat.Nasibla ada AqiqahCentre dapatla kami tunaikan hajat tanpa bertangguh. #Servis terbaik dari Aqiqah Centre(ada video&cenderamata sijil kayu) #Boleh tetapkan tarikh dan hari kita nak#Harga mampu milikDan paling penting segala urusan dipermudahkan.Jika kita permudahkan urusan orang,nescaya Allah permudahkan segala urusan Aqiqah Centre..Aaminn...read more
Cik Kaktus
Cik Kaktus
2021-01-16T07:08:42+0000
Assalamualaikum w.b.k..Memang tak boleh nak buat kenduri musim-musim pkp ni.@aqiqah centre.com kan ada Syukur... alhamdulillah diatas kurniaan rezeki yang telah diberikan kami dapat membuat aqiqah anak lelaki kami, zuriat yang 5 tahun kami nantikan ditanah suci Mekah dengan bantuan @aqiqahcentre.com.Dengan bantuan dari @aqiqahcentre.com memang sangat mudah cepat dan menepati kehendak kami.Lapang dada sudah selesai aqiqah anak kami pada 15/1/2021 hari jumaat dengan musim pkp ni memang tepat sekali kalau kita kaum ibu bapa yang masih belum melunaskan lagi aqiqah anak kita dengan memilih @aqiqahcentre.com untuk menyelesaikan.Murah pun murah kalau nak dibandingkan dengan harga kambing di Malaysia ini.Syukur.Terima kasih @aqiqahcentre.comread more
ايما شحيده
ايما شحيده
2021-01-16T07:06:55+0000
Alhamdulillah done aqiqah anak sy lelaki 2 ekor kambing walaupun anak lelaki sy tlh meninggal dunia pada umur 3 bln... pada 7/1/21. Doakan alfatihah buat Mohamad Adam. Urusan sangat mudah dan murah berbanding buat di sini. Thank you for your services. Mereka juga akan provide video bukti penyembelihan. 👍👍👍👍👍read more
James Born
James Born
2021-01-16T07:02:50+0000
Alhamdulillah....selesai aqiqah untuk 3orang ank saya.apply khamis malam (14/1/21).sembelihan jumaat (15/1/21). video... pn dh dpt.cuma tgu sijil sahaja.terima kasih aqiqahcentre.com kerana memudahkan urusan.semoga kita semua dimurahkan rezeki.amin...read more
Jasmizi Jamal
Jasmizi Jamal
2021-01-16T07:02:33+0000
Alhamdulillah . Selesai ibadah aqiqah anak lelaki saya . Terima kasih banyak banyak aqiqahcentre . Sangat sangat... dipercayai . Murah dan telus . Terima kasih sekali lagi 👍🏽👍🏽👍🏽read more
Abu Zarim
Abu Zarim
2021-01-16T07:02:03+0000
Alhamdulillah, servis terbaik, memudahkan, aqiqah bjln seperti yg dirancang, servis telus. highly recommended.
Nur Liyana
Nur Liyana
2021-01-16T03:57:44+0000
Recommended tersangat !! Cepat ye, Hari ini bayar dalam sebelum Isyak esok'nya sebelum azan Asar sudah dapat video... sembelih.. Syukur Alhamdulilah, terima kasih AqiqahCentre.comread more
Muhammad Zaky Bin Rosli
Muhammad Zaky Bin Rosli
2021-01-16T03:32:03+0000
Alhamdulillah, dalam masa sehari sahaja aqiqah anak saya telah disempurnakan. Terima kasih pada pihak AqiqahCenter.com... kerana menyempurnakan aqiqah.read more
Apis Nurul
Apis Nurul
2021-01-16T01:38:30+0000
Alhamdulilah selesai saya membuat aqiqah centre terima kasih kod aqiqah centre
Nor Hanisah Anys
Nor Hanisah Anys
2021-01-16T01:35:21+0000
Alhamduliallah aqiqah center telah membantu sy dan suami untuk menunaikan hajat melakukan aqiqah anak di tanah suci... mekkah.servis yg tip top dan cepat.terima kasih aqiqah center.read more
Laila Sue
Laila Sue
2021-01-16T01:18:05+0000
Allhamdulillah jumaat semalam 15/1/2021.. selesai aqiqah anak saya.. Muhammad mirza fakhrullah bin mahwira.syukur... sgt,bergema nama anak kami ditanah suci mekah, allhamdulillah dapat tahu adanya aqiqah centra,memudahkan urusan kami,senang berurusan dgn aqiqahcntre.Moga Allah s.w.t mudahkan urusan kamu semua.read more
Arnie Julaini
Arnie Julaini
2021-01-15T23:49:18+0000
Alhamdulilah anak saya telah selesai dibuat majlis aqiqah dan saya memilh hari jumaat..pihak aqiqahcenter.com sangat... membantu terutama musim PKP ini.Saya syorkan kpd yg lain..read more
Yang Terindah
Yang Terindah
2021-01-15T23:34:04+0000
alhamdulillah.sangat puas hati..buat aqiqah di aqiqah centre.sangat mmpercayai prkhidmatan tanpa ragu dgn diberi video... bukti stiap sembelihan dilakukan dan tarikh yg diplih kita sndri.xsbar nk tggu sjil kayu utk 2 org anak lelaki saya..read more
Zairy Yusof
Zairy Yusof
2021-01-15T23:22:02+0000
Alhamdulillah, Syukran Jazilan buat AqiqahCentre.comqiqahcentre.com.Tertangguh lama juga bagi aku utk menyelesaikan... antara sunat muakkad ini.Dengan Respon yg Cepat, Urusan yg Mudah, Cara yg Telus, Penjimatan yg Jelas, Review yg Terbaik Dan Bersistem. Hanya Jazakallahu Khairan mampu Aku ucapkan.Semoga agihan & hidangan Aqiqah di Mekah ini menjadi secebis kegembiran dan kesyukuran buat Kami sekeluarga. Doakan Kami utk ke Mekah juga. Inshaa Allah.Harapan AqiqahCentre.com Team Terus Berkhidmat Demi Agama Bangsa Dan Negara.read more
Mohamad Hafez
Mohamad Hafez
2021-01-15T22:50:58+0000
Alhamdulillah, semua berjalan lancar ibadat Aqiqah untuk 2 org anak kami. Highly recommended. Senang dan simple.
CY Voong
CY Voong
2021-01-15T22:50:45+0000
Alhamdulillah... selesai sudah aqiqah utk anak saya.. terima kasih aqiqah centre, memudahkan urusan saya.. services yg... cepat & layanan yg baik.. semoga anak saya jd anak yg soleh... Insya-Allah..#Aqiqah centre terbaik...”ingat aqiqah, ingat aqiqah centre”.... 👍read more
Yanz Manje
Yanz Manje
2021-01-15T16:02:24+0000
Alhamdullilah selesai sudah akikah Ank perempuan sy...memang terbaik Akikah centre....layanan dia org pun cepat dan... pantas...tema kasih Akikah centre...sy bg 5 ⭐⭐⭐⭐⭐read more
Kiki Lala
Kiki Lala
2021-01-15T15:27:50+0000
Alhamdulilah.. Selesai urusan aqiqah utk ank saya... Sgt berpuas hti..insyallah jika ank seterusnya akan memillih... aqiqah centre.com...read more
Nur AL
Nur AL
2021-01-15T15:27:38+0000
Alhamdulillah hari ni settle aqiqah anak lelaki saya. Semoga anak lelaki saya jadi anak yg soleh. amin😀 Terima kasih... aqiqah centre❤️❤️read more
Detektif Conan
Detektif Conan
2021-01-15T15:19:02+0000
Alhamdulillah selesai buat aqiqah anak time2 covid ni..tq AqiqahCenter.com... memang terbaik... ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️read more
Jas Smrph
Jas Smrph
2021-01-15T15:14:43+0000
Alhamdulillah terima kasih atas perkhidmatan yang diberi sungguh memuaskan cepat dan pantas terima kasih Aqiqah... centre.Comread more
Mohamed Nasir
Mohamed Nasir
2021-01-15T15:13:55+0000
Trusted company... Helping people in this MCO. Work done as mentioned
Suryati Sumanja
Suryati Sumanja
2021-01-15T15:00:49+0000
Alhamdulliah selesai sdh akikah anak lelaki saya...mmng terbaik akikah centre...layanan dorang cepat dan pantas ..saya... bgi 5 ⭐⭐⭐⭐⭐😊😊read more
SyafiQah Abdul Aziz
SyafiQah Abdul Aziz
2021-01-15T14:57:51+0000
Syukur, Sangat puas hati dengan khidmat di aqiqahcentre.com...semoga bermanfaat kepada yg ingin berhajat utk buat... aqiqah @ korban di tanah suci... ... 👍👍👍👍👍read more
Azizi Azahari
Azizi Azahari
2021-01-15T14:52:35+0000
Alhamdulillah selesai utk dua putra harini. Rezeki anak dpt proses aqiqah yg pantas. Semalam bayar, hari ini dah terima... video. Tq AqiqahCentre.comread more
Amran Ahmad Khazazi
Amran Ahmad Khazazi
2021-01-15T14:48:23+0000
Terbaik mantap pergi cepat
Ezeq John
Ezeq John
2021-01-15T14:48:04+0000
Alhamdulillah sampai hajat untuk aqiqah anak lelaki, pengurusan yang dipercayai dan pantas.Terbaik dan sangat memuaskan.
Ladolce Ara
Ladolce Ara
2021-01-15T14:41:29+0000
Alhamdulillah dapat laksanakan aqiqah sungguh cepat dan sempurna terima kasih pada AqiqahCentre.Com
Mierool Asheedy Junit
Mierool Asheedy Junit
2021-01-15T14:40:27+0000
Assalamualaikum.. pertama kali menggunakan program aqiqah untuk anak tunggal saya Syawal dibawah pengurusan... AqiqahCentre.com, saya rasa sangat berpuas hati dengan harga paling murah, bukti sembelihan yang diberikan dan juga perkhidmatan yang terbaik dari Cik Maya Iskandar. Terima kasih kerana memberi peluang kepada saya untuk melakukan aqiqah di kota suci Mekah pada hari ini iaitu hari Jumaat penghulu segala hari. Semoga Allah swt akn membalas budi baik dan jasa2 anda sekalian. Aammiinnn yarabbal alaminnnn.read more
Eidaz Nor
Eidaz Nor
2021-01-15T14:39:54+0000
Syukur Alhamdulillah....Pada hari jumaat yg mulia ni, selesai sudah majlis aqiqah anak-anak kami 5 ekor kambing..... MUHAMMAD HAZIQ ZIQRI -2 ekor kambing ,MUHAMMAD HARIZ ZAHRAN - 2 ekor kambing, dan NUR HANIS ZULAIKHA- 1 ekor kambing...video ini kami terima pada pukul 8mlm dengan sebutan nama anak-anak yang sangat jelas...Terima Kasih AqiqahCentre.com kerana memudahkn urusan kami untuk aqiqahkan anak - anak terutama di musim covid19. Dengan aqiqahCentre.com segala urusan sangatlah mudah dan cepat... Dari mula kami bertanya dibalas dengan segera, kemudian membuat pendaftaran, pembayaran sangatlah senang dan mudah. kami juga diberi peluang untuk memilih tarikh bila aqiqah anak hendak dilakukan... kami berasa gembira dan sangat berpuas hati dengan kerjasama yang telah dilakukan oleh aqiqahCentre.com ini.. syukur alhamdulillah..Semoga anak- anak saya MUHAMMAD HAZIQ ZIQRI, MUHAMMAD HARIZ ZAHRAN & NUR HANIS ZULAIKHA menjadi anak - anak yang soleh dan solehah... Semoga allah s.w.t memberkati...... Aamiin Ya Rabbal Alamin...read more
Ct Fieza
Ct Fieza
2021-01-15T14:37:09+0000
syukur Alhamdulillah..selesai aqiqah ank lelaki kami sempena hari lahir beliau yg kedua harini.. terima kasih... aqiqahcenter.. baru je submit borang..harini dah hantar video penyembelihan.. mmg terbaik servis ni.. musim² covid ni memang mudah dan senang utk buat aqiqah ni..xperlu pikir nak buat majlis.. Alhamdulillahread more
LuNa MizAry
LuNa MizAry
2021-01-15T14:36:00+0000
Alhamdulillah..akhirnya dpt sempurnakan aqiqah utk ank sy raja Alexander zulkarnain.Trima kasih aqiqah centre 💗
Zizie Unye
Zizie Unye
2021-01-15T14:32:55+0000
syukur kepada Allah..selesai aqiqah untuk anak sulung kami..terima kasih aqiqahcentre..memudahkan urusan kami..saya... pilih hari jumaat..penghulu hari..video penyembelihan saya terima pada hari yang sama penyembelihan dilakukan..tunggu cenderahati nye sahaja ni..buat kenangan...terima kasih sekali lagi...sangat berpuas hati.read more
Ct Eicha
Ct Eicha
2021-01-15T14:32:07+0000
alhamdulillah syukur selesai sudah aqiqah utk anak saya di tanah mekah.. sgt mudah, murah, cepat & dipercayai..tq... aqiqah center.read more
Rosma Acal Acad
Rosma Acal Acad
2021-01-15T14:30:44+0000
alhamdulilah syukur... moga allah dwt..permudahkan urusan sesama kami....terima kasih...
Zue Eija
Zue Eija
2021-01-15T14:28:51+0000
Syukur Alhamdulillah, selesai sudah aqiqah utk 2 org anak sy, terima kasih aqiqah center, mudah, cepat & murah, boleh... dipercayai.. 🤗read more
Badrul Hamzah
Badrul Hamzah
2021-01-15T14:11:07+0000
alhamdulillah sangat2 terbaik dan boleh dipercayai..
Noni Aidil
Noni Aidil
2021-01-15T14:10:04+0000
Alhamdulillah dah selesai aqiqah untuk 2 orang anak lelaki. Sangat boleh dipercayai dan urusan yang sangat cepat.... Kepada yang ingin buat aqiqah Saya sangat syorkan aqiqahcentre.com ini.read more
Ummu Nauramia
Ummu Nauramia
2021-01-15T14:02:22+0000
Alhamdulillah selesai sudah buat akikah anak perempuan sy Di tanah suci mekah. Bayar hari smlm. Jumaat hari ni trus... buat.. Dpt video terus slps dilaksanakn akikah. Aqiqah Centre pilihan terbaik. Terima ksih. ☺️read more
Hermawaty Abdmajid
Hermawaty Abdmajid
2021-01-15T13:59:18+0000
Mudah Berurusan, Cepat Dan MurahAlhamdulilah Terima Kasih
Nur Shahirah
Nur Shahirah
2021-01-15T13:55:44+0000
Alhamdulillah... selesai urusan aqiqah ank sy... tq aqiqahcentre. com prmudhkn urusan sy...mudah brurusan dgn... aqiqahcentre.. sngt terbaikk...read more
Zafreen Haura
Zafreen Haura
2021-01-15T13:51:53+0000
Alhamdulillah syukur kehadrat Allah s.w.t. di atas pelaksanaannya aqiqah buat anakanda Zafreen Haura Binti Mohd Zaky.... AqiqahCentre.com badan pengurusan aqiqah yang profesional. 1. Mudah berurusan2. Cepat3. Mesra Pelanggan4. Meyakinkanread more
Nurul Sharifulizam
Nurul Sharifulizam
2021-01-15T13:44:26+0000
Alhamdulillah. Selesai urusan aqiqah. Terima kasih Aqiqah Centre menyediakan perkhidmatan yang memudahkan kepada saya.... ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️read more
Anies Aniesa
Anies Aniesa
2021-01-15T13:43:11+0000
Alhamdulillah servis y mantap..Dr @aqiqahCentre.com..submit semalam arini Jumaat proses sembelihan dibt..indah & mudah... dpt melakukan aqiqah kt Mekah utk ke 2 ank kami..syukur..high recommended utk semua parents y nk bt aqiqah utk ank..⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️read more
Ibrahim Alias
Ibrahim Alias
2021-01-15T13:39:03+0000
Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi... Selesai ibadah aqiqah utk kedua2 anak perempuan... Terima kasih kpd... AqiqahCentre.com atas perkhidmatan yg sgt baik... Video bukti penyembelihan juga diberikan dan terima kasih juga utk sijil yg sgt cntk... Terbaik 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻⭐⭐⭐⭐⭐read more
Nur Aqma Arifah Saufi
Nur Aqma Arifah Saufi
2021-01-15T13:36:45+0000
Alhamdulillah..terima kasih Aqiqahcentre.com memudahkan urusan aqiqah anak kami..sangat cepat pengurusannya..saya... daftar dan bayar semalam, hari ini dah dapat video aqiqah..saya sangat recommend pada sesiapa yg belum dan mencari-cari utk urusan aqiqah anak..👍👍👍read more
Diyana Na Hashim
Diyana Na Hashim
2021-01-15T13:32:11+0000
Puji syukur kepada allah yang maha pengasih lagi maha penyayang Syukur Alhamdulillah selesai sdh acara aqiqah anak2... kami :1. Rifai bin ibrahim2.waliuddin bin ibrahim3.yasir albani bin ibrahim4.raghadah binti ibrahim yang di buat pada hari ini 15/1/2021 bersamaan dengan hari jumaat di makkah almukarramahBersama #aqiqahcentre#anakibrahim#aqiqahcentre.comSemoga menjadi anak2 yg soleh dan solehah Terima kasih jg pada aqiqah centre.comread more
Apiz Ali
Apiz Ali
2021-01-15T13:26:43+0000
Alhamdulillah..Terima kasih aqiqahcenter.com memudahkan kerja2 aqiqah kami.. mudah dan pantas berurusan..
Hati Biru
Hati Biru
2021-01-15T13:24:50+0000
Alhamdulillah.. Selesai sudah aqiqah 2 org anak kami.. TERIMA KASIH AQIQAH CENTRE.. Sangat mudah dan cepat siap ade... video lagi..read more
Syazali Zali
Syazali Zali
2021-01-15T13:17:11+0000
Alhamdulilah selesai sudah aqiqah anak.. 1ekor kambing👍🏼
Nor NurFarhana Johan
Nor NurFarhana Johan
2021-01-15T13:14:26+0000
alhamdullillah.. sangat mudah n cepat..t.ksh aqiqahcentre.com mudahkan urusan kami
Dian Ardiana
Dian Ardiana
2021-01-15T13:09:49+0000
Pengurusan yang terbaik dan memuaskan.Memudahkan urusan saya dan suami...👍👍👍
Boboz Hashim
Boboz Hashim
2021-01-15T13:07:07+0000
Syukur Alhamdulillah..selesai aqiqah untuk putra kami pada hari jumaat ini..sangat berpuas hati dengan pengurusan dan... layanan daripada Aqiqah Centre..video aqiqah tak sampai setengah hari dah dapat 🥰..sangat sangat puas hati dan memudahkan urusan di masa musim wabak covid-19 ni..saya bagi 10/10 🌟..read more
Lili Nazri
Lili Nazri
2021-01-15T13:05:52+0000
Alhamdulillah, selesai sudah Aqiqah anak lelaki saya pada hari Jumaat yang mulia ini. Video juga dihantar sebagai bukti... penyembelihan. Kurang dari 24 jam Aqiqah ini dilakukan.. Pengurusan yang sangat efisyen, cepat dan mudah.. Terima kasih AqiqahCentre.com ❤read more
Mohd Ayeed
Mohd Ayeed
2021-01-15T13:04:23+0000
Alhamdulillah.. Terima kasih mempermudahkan urusan kami.
Diana Ishak
Diana Ishak
2021-01-15T13:02:09+0000
Syukur kehadrat illahi, alhmdulillah selesai aqiqah ank prmpuan sy Adra Daryn Bt Mohd Nizam, terima kasih... AqiqahCentre.com sgt mudah berurusan, pantas dan amanah. Semoga binatang aqiqah ni mnjadi saksi kita disana nnti 🤍 terima kasih AqiqahCentre.com 🤲🏻🥰read more
Erna Naz
Erna Naz
2021-01-15T13:01:58+0000
Alahmdulilah ..service yg pantas..terima kasih mempermudahkan urusan kami
Wak Man's
Wak Man's
2021-01-15T12:58:55+0000
alhamdulillah...selesai hajat..pengurusan yang sangat mudah dan terbaik..saya bagi 5 starr buat aqiqahcentre..
Nurul Myzura II
Nurul Myzura II
2021-01-15T12:58:41+0000
alhamdulillah selesai aqiqah untuk 2 org anak saya . sangat mudah untuk mase skg ni . terima kasih
Muhammad Azzam
Muhammad Azzam
2021-01-15T12:56:27+0000
syukur alhamdulliah, selesai aqiqah anak saya Nur Damiya Arisya pada hari jumaat 15/01/2021 😀 terima kasih... Aqiqahcentre memberikan servis yang terbaik,senang berurusan &sangat cepat alhamdulliah. terima kasih aqiqahcentre.com🤗read more
Siti Idris
Siti Idris
2021-01-15T12:53:18+0000
Alhamdulillah. Selesai sudah akikah anak sulong saya di mekah utk 2 ekor kambing. tarikh akikah kita blh pilih.... Insyaallah akn buat akikah utk anak ke2 saya pula nanti. sangat recommended and trusted.. Terima Kasih AqiqahCentre.com.read more
Mzs Awieen
Mzs Awieen
2021-01-15T12:53:03+0000
Alhmdllh..buat trnsaksi mlm..tghari dh dpt video sembelihan aqiqah utk anak..terima kasih aqiqahcenter.com..mudah dn... cepat..alhmdllhread more
Muhamad Syafiq
Muhamad Syafiq
2021-01-15T12:49:20+0000
Alhamdulillah, selesai sudah aqiqah untuk kedua-dua anak lelaki saya. Terima kasih kepada pihak Aqiqahcentre yang... mambantu memudahkan segala urusan.read more
Hazmil Hapaz
Hazmil Hapaz
2021-01-15T12:46:42+0000
terima kasih AqiqahCentre.com
Atiqah Norizam
Atiqah Norizam
2021-01-15T12:45:49+0000
alhamdulillah, dah selesai akikah utk anak perempuan hari ni. Semuanya sgt mudah dgn aqiqah centre. Cepat and lancar je.
Iez Jamaludin
Iez Jamaludin
2021-01-15T12:45:01+0000
Alhamdulillah..perkhidmatan yang diberikan terbaik..1.maklumat & maklumbalas amat cepat.2.video sembelihan diperolehi... selepas 2-3jam selepas diadakan.3.kemusykilan mengenai sembelihan segera diberi respon oleh pihak aqiqahcentre.com...maklumat/video ini memudahkan saya maklumkan kpd ahli keluarga mengenai proses aqiqah yg diambil.ini menarik yg lain utk menyertai aqiqah yg diadakan oleh aqiqahcentre com.in sha Allahread more
Sham KelekaTwo
Sham KelekaTwo
2021-01-15T12:42:40+0000
Alhamdulillah da selesai aqiqah anak sulong, lepas ni ank bongsu pulak...terima kasih aqiqah centre sbb mudahkan urusan... aqiqah anak saya...👍read more
Nor Diyana Marlan
Nor Diyana Marlan
2021-01-15T12:42:35+0000
Service terbaik.. semua aqiqah anak buat dgn aqiqahcentre.com..👍👍
Hafiz Hamzah
Hafiz Hamzah
2021-01-15T12:41:32+0000
Alhamdulillah selesai sudah aqiqah anak2.. Berurusan dengan aqiqahcenter.com mudah cepat dah senang...
Rasyidah Mansor
Rasyidah Mansor
2021-01-15T12:40:40+0000
Alhamdulilah , selesai aqiqah utk anak saya 😊 AqiqahCentre memberikan servis terbaik , senang berurusan , mudah dan... cepat 👍🏻 . Terima kasih AqiqahCentre.com 🌹read more
Hasriani Basri Hb
Hasriani Basri Hb
2021-01-15T12:36:46+0000
alhamdulillah syukur kepada ALLAH selesai aqiqah untuk anak sy, terima kasih aqiqahcentre.com. Sangat mudah berurusan... dengan aqiqahcentre.com , servis terbaik dipercayai..read more
Mohamad Marzrin
Mohamad Marzrin
2021-01-15T12:36:08+0000
Alhamdulillah.. Amat mudah dan cepat berurusan dengan AqiqahCentre.com.. Highly recommend buat sape² yg nk buat akikah... time² covid-19 ni..read more
Hafiz Shahardin
Hafiz Shahardin
2021-01-15T12:35:09+0000
Pengurusan aqiqah yang sangat mudah, cepat dan terbaik
Fazila Bani
Fazila Bani
2021-01-15T12:33:19+0000
Alhamdulilah..AqiqahCentre.com memberikan servis yg terbaik. dan cepat 🙂
Zie Othman
Zie Othman
2021-01-15T12:12:58+0000
Alhamdulillah selesai aqiqah utk nur alya zahra, terima kasih @aqiqahcentre.com memudahkan urusan.
Adelia Nur Baizura
Adelia Nur Baizura
2021-01-15T12:04:38+0000
Bismillahirrahmanirrahim...Alhamdulillah bersyukur kerana Allah memberi jalan dan keringanan untuk melakukan ibadah...... 15 Januari 2021 bersamaan hari Jumaat... Selesailah urusan ibadah aqiqah bidadari kecil saya Adelia Nur Safiyyah Binti Mohd Nasrul Ile... Terima kasih Aqiqah Centre sebagai perantaraan untuk menguruskan ibadah qaiqah anak kami... Smoga Allah merahmati dan melindungi kita smua... Aamiin...read more
Cik Yana
Cik Yana
2021-01-15T12:03:58+0000
syukur alhamdullillah...selesai aqiqah untuk anak saya Muhammad Nuh Eshal Muzzhaffar Bin Muhammad Muzzammil...senang... dan mudah berurusan dengan aqiqahcentre.com...terima kasih semua...terima kasih Ya Allah👍👍👍read more
Mohd Amirul
Mohd Amirul
2021-01-15T11:37:12+0000
Syukur Alhamdulillah. Selesai sudah urusan Aqiqah anakanda saya pada tarikh 15hb Januari 2021 hari ini. Mudah berurusan... dan dipercayai 100%.. Harga kambing juga murah yang ditawarkan hanya RM499 dan diberi cenderahati untuk memori pada anakanda sebagai sijil ukiran dari kayu sebagai memori buat si manja kita. Terima kasih @AqiqahCentre.com syukur Alhamdulillah..Yang mana tak Aqiqah untuk si manja lagi, bolehlah layari @AqiqahCentre.com 😊read more
Ejal Yusof
Ejal Yusof
2021-01-15T11:32:10+0000
alhamdulillah..selesai aqiqah ank sy yg pertama..very recommend..semalam daftar hr ni dh buat sembelihan..tq... aqiqahCenter.com..read more
Missy Naqia Ali
Missy Naqia Ali
2021-01-15T11:31:45+0000
Highly recommended mudah cepat,trusted Alhamdullilah sgt convenient selesai ibadah aqiqah buat anak kami.tq Aqiqah... centre.read more
Hasrul Yazaid
Hasrul Yazaid
2021-01-15T11:26:55+0000
Alhamdulillah tq permudahkan urusan, respon yg sgt cepat walaupun last minit ada pembetulan nama..highly recommended..
Nyzam Yusof
Nyzam Yusof
2021-01-15T09:04:50+0000
Alhamdulillah..selesai aqiqah anak saya Qaiser Ziqri..di musim Covid 19 sedang melanda ni,inilah alternatif terbaik utk... melaksanakan aqiqah..Mudah berurusan..dalam sehari dua terus aqiqah dilaksanakan beserta video bukti aqiqah dilakukan..Terima kasih AqiqahCentre!!read more
Paejah Juhari
Paejah Juhari
2021-01-15T08:20:14+0000
Alhamdulillah selesai akikah yg tertangguh disebabkan pandemik covid19. Sangat mudah, cepat dan harga berpatutan.... Sangat recommended dimusim sekarang ni. Terima kasih AkikahCentre.read more
Nur Fatin Johari
Nur Fatin Johari
2021-01-15T06:51:45+0000
Simpan Sini buat Kenangan ❤️ Alhamdulillah selesai yang wajib untuk ank ku Aqiqah untuk Haura Zafrina ❤️ Musim... covid nie elok buat cara macam ni yang penting selesai terlaksana . ❤️Terima Kasih Aqiqahcentre.com perkhidmatan yang cemerlang ❤️ Teruskan usaha murni ini ❤️ BUAT KAWAN KAWAN YANG mana tanya haritu boleh laa tengok page aqiqahcentre.com sebab pihak mereka memang senang bekerjasama , semua dia terangkan . Bukti video penyembelihan dan sijil comey turut dapat ❤️ so jangan was2 .. HARGA PUN MURAH !! YANG PALING BEST BUAT DI MEKKAH 🤲🏻🤲🏻I WILL CONTINUE IBADAH AQIQAH to MY GENERATION WITH UR AQIQAHCENTRE , InshAllah ❤️Aqiqah Adik Settle ❤️❤️❤️read more
Jumihati Nor Ramli
Jumihati Nor Ramli
2021-01-15T02:30:42+0000
Alhamdulillah selesai Aqiqahkan 2 orang anak saya. Service sangat cemerlang, sehari selepas daftar dah dapat video... sembelihan. Semoga Allah memberkati semua yang terlibat dalam menyempurnakan ibadah ini, in sha Allah Aamiin.read more
Faizul Kamal
Faizul Kamal
2021-01-15T00:59:17+0000
alhamduliah..servis terbaik..
Nadya Orsela
Nadya Orsela
2021-01-15T00:43:00+0000
AqiqahCentre.com really help expats like me that need to do aqiqah but do not have the place to do the aqiqah and to... distribute. Very recommended!read more
Sashaa Ochachaa
Sashaa Ochachaa
2021-01-14T15:34:28+0000
Alhamdulillah done with Aqiqah for my two son. Highly recommend AqiqahCentre.com as it's hassle free and easy to... navigate through online. Everything was done ASAP after I register for their service. A video proof was also sent to me via Whatsapp. Definitely a trusted place to get your Aqiqah done. 😊👍read more
Puan Saleha
Puan Saleha
2021-01-14T14:50:45+0000
alhamdulillah selesai aqiqah utk anak lelaki.. sangat2 recommended.. aqiqahcentre.com the best..
Cma Wan's
Cma Wan's
2021-01-14T13:56:37+0000
Sangat mudah, cepat Dan recommended dlm keadaan semasa skrg.
Nurul Syafiqah Abdul Hamid
Nurul Syafiqah Abdul Hamid
2021-01-14T13:22:05+0000
alhamdulillah...selesai sudah aqiqah buatmu kha’el... terima kasih aqiqahcentre.com kerana memudahkan kerja kami...
Nurfadilah Binti Sak Ali
Nurfadilah Binti Sak Ali
2021-01-14T13:11:49+0000
Alhamdulillah selesai aqiqah utk 2 putera kesayangan kami..sgt mudah berurusan dgn #AqiqahCentre ni..servis yang... terbaik..sy dftar 8hb aritu utk aqiqah tarikh 14hb arini..alhamdulillah petang tadi da dapat vdeo smbelihannya..vdeo yang sgt jelas sebutan namanya..insyaAllah takde keraguan..terima kasih AqiqahCentre.com 🤩read more
Tania Zafran
Tania Zafran
2021-01-14T13:07:13+0000
Alhamdulillah..lapang rasa di dada..tenang rasa bila sudah menunaikan aqiqah untuk anak2 dan saya sendiri...terima... kasih kepada AQIQAH CENTRE telah begitu banyak membantu aqiqah saya dan anak2...senang dan cepat dalam membantu urusan aqiqah kami anak beranak..sekali lagi terima kasih kepada AQIQAHCENTRE.COM❤️❤️..sangat2 di percayai dalam urusan aqiqah.read more
Nurul Shp
Nurul Shp
2021-01-14T13:04:23+0000
Syukur alhamdullilah , dengan ade nye aqiqah centre ni 14hb selesai da aqiqah anak sy . Musim pkp ini mmg memudahkan.... Terima kasih aqiqah centre. Harga pn murah.read more
Abi Munawwarah
Abi Munawwarah
2021-01-14T13:02:44+0000
Alhamdulillah..syukur..rasa lega dpt selesai aqiqah anak..ada kaedah yg sgt mudah dan mampu..terbaik..
Ziera Rara
Ziera Rara
2021-01-14T12:55:25+0000
Alhamdulillah,selesai urusan Aqiqah anak perempuan sy hari ni..Sngt mudah berurusan dgn AqiqahCentre. Sngt berpuas hati... dgn ade nye video yg diberi dan services yg sngt cepat..Terima kasih kerana memudahkan urusan sy..read more
Ct Momok
Ct Momok
2021-01-14T12:49:41+0000
Alhamdulillah..tq so much AqiqahCentre.com..krn telah melaksanakan aqiqah bg pihak ank sy..smlm byr hari ni dh... settle..sepatutnya kami bcadang nak buat majlis aqiqah mggu dpn tp dlm keadaan PKP smula ni smuanya dah tergendala. Rezeki kami dpt jmp alternatif lain utk melaksanakan aqiqah yg mudah & murah mcm ni. 🥰read more
Gee Mansor
Gee Mansor
2021-01-14T12:45:24+0000
alhamdulillah selesai sudah penyembelihan aqiqah buat anak2 ibu taqim & cahaya x sampai 2 hari pendaftaran serta... bayaran proses penyembelihan terus dibuat terus dihantar video penyembelihan tunggu sijil jek dipos 😊🤲... terima kasih AqiqahCentre.com kami sekeluarga sggt2 berpuas hati berurusan dengan pihak anda ❤read more
Salina Ariffin
Salina Ariffin
2021-01-14T11:11:27+0000
Alhamdulillah. Selesai Aqiqah untuk anak2 saya. Sangat mudah berurusan dan buat aqiqah dgn AqiqahCenter.com ni. Buat... pun di tanah suci Mekah, harga pun murah. Cepat pulak tu. Siap ada video lagi dgn nama anak dilafazkan. Rasa sangat yakin dan berpuas hati. Semoga ibadah kita diterima Allah swt.read more
Indrawira Izzy Skywälker
Indrawira Izzy Skywälker
2021-01-14T10:49:57+0000
Alhamdulillah!Made payments yesterday night and the aqiqah process was settled today. Such a smooth process. Thank you... so much AqiqahCentre.com!read more
Kamal Ismail
Kamal Ismail
2021-01-14T10:47:07+0000
Alhamdulillah, sangat mudah berurusan,legit sangat trusted, sangat disyorkan.
سيف النظام عثمان
سيف النظام عثمان
2021-01-14T10:42:30+0000
Alhamdulillah.... terlalu mudah berurusan dengan aqiqahcentre. Syukran jaziilan kerana memudahkan urusan saya.
Fauziah Ogy Fauziah
Fauziah Ogy Fauziah
2021-01-14T10:40:20+0000
alhamdulillah anak sy selesai aqiqah... harini semalam daftar dan byr... hrini dh selesai... Alhamdulillah... terima... kasih aqiqah centre.... trusted! recommendedread more
Affsah Habsah
Affsah Habsah
2021-01-14T10:39:52+0000
syukur Alhamdulillah, selesai aqiqah anak anak saya, mudah berurusan dgn aqiqah centre.com, terima kasih banyak²... ... Alhamdullilah ☺️☺️read more
Ain Khusnan
Ain Khusnan
2021-01-14T10:39:32+0000
Aqiqah yang murah dan sangat mudah berurusan hanya daftar dan bayar online siap boleh pilih tarikh yang kita minta
Usra AeiRiz
Usra AeiRiz
2021-01-14T10:39:23+0000
Alhamdulillah..amat dipercayai..dan semua nya dipermudahkan.
Mohamad Shameer Pozid
Mohamad Shameer Pozid
2021-01-14T10:37:49+0000
alhamdulillah sy pn baru selesai melaksanakan aqiqah utk anak perempuan sy dgn aqiqahcenter..terima kasih aqiqahcenter... mempermudahkan urusan kami sekeluarga.semoga aqiqahcenter dipermudahkan semua urusan demi menjalankan amanah aqiqah🤲🏻read more
Norazaidah Bachok
Norazaidah Bachok
2021-01-14T10:37:13+0000
Alhamdulillah selesai aqiqah ank saya. Rasa terharu sgt2. terima kasih sbb buat camni. Memudahkan urusan. Syukur... sgt2. 😍😍read more
Ct Home Bake
Ct Home Bake
2021-01-14T10:35:31+0000
Alhamdulillah.. terima kasih Aqiqahcentre. com memudahkan urusan aqiqah anak kami... sangat cepat pengurusannya.. saya... daftar dan byar semalam hari ini dh dapat video aqiqah... saya sgt recommend pada sesiapa yg belum dan mencari2 untuk urusan aqiqah anak hubungilah Aqiqahcentre. com ni.. 👍👍read more
Dayana MdAmin
Dayana MdAmin
2021-01-14T10:33:14+0000
Alhamdulillah, selesai aqiqah anak saya. Mudah berurusan dengan Aqiqah Centre.com. Smooth je.. Terima Kasih... banyk-banyak. Alhamdulillah..read more
Ad An
Ad An
2021-01-14T09:13:12+0000
Alhamdulillah selesai aqiqah anak perempuan saya hari ni.. Sgt cepat, isi borang smlm, hari ni dah dpt video aqiqah... anak.. Pihak pengurusan sgt bertanggungjawab. Sanggat di saran kan bagi yg ingin melakukan aqiqah ank2.. trusted centre..read more
Siti Farah Ain
Siti Farah Ain
2021-01-14T08:56:06+0000
Alhamdullilah, servis terbaikkk ❤️❤️❤️❤️❤️
Khusaini Shaifuddin
Khusaini Shaifuddin
2021-01-14T05:01:39+0000
Assalamualaikum...alhamdulillah..terima kasih aqiqahCentre.com..aqiqah anak perempuan saya di urus kan dengan jaya... nyer...read more
Rozilah Saimin
Rozilah Saimin
2021-01-14T03:10:39+0000
Alhamdulillah. Pengurusan terbaik. Very recommended 👍👍👍👍
Intan Syafinaz
Intan Syafinaz
2021-01-14T02:22:56+0000
Assalamualaikum , Alhamdulillah selesai sudah aqiqah anak saya pada 1.1.2021 , dan semalam 13.1.2021 saya telah... menerima sijil penyertaan ibadah aqiqah. Saya sangat berpuas hati dengan aqiqahcenter.com. Terima kasih .read more
Zol Affandie Affandie
Zol Affandie Affandie
2021-01-13T23:59:40+0000
Saya sangat berpuashati dengan program aqiqah yang dijalankan oleh AqiqahCentre.com. Penyembelihan dilakukan dalam... tempoh yang singkat selepas bayaran dan Bukti penyembelihan dihantar melalui video yang sangat jelas..read more
Wansz MaiLosz
Wansz MaiLosz
2021-01-13T22:13:54+0000
MUDAH DAN BLH DIPERCAYAI.. SEMOGA ALLAH MEMPERMUDAHKN URUSAN KITA SEMUA.. INSYAALLAH...
Azu Zuraini
Azu Zuraini
2021-01-13T22:04:43+0000
Alhamdulillah.. selesai dah proses Aqiqah anak sy pada 08.01.21.. Sangat mudah.. servis yg terbaik.. terima kasih... AqiqahCentre.com..read more
Deby Qisya Safiya Chendang
Deby Qisya Safiya Chendang
2021-01-13T18:44:12+0000
Alhamdullilah... selesai sudah aqiqah untuk baby girl Eryna Mardhiyyaa pada hr yg ke 21 (9/1/2021). segalanya... dpermudahkn dgn adanya aqiqahcentre.dengan keadaan skg yg tak mengizinkn,mmg sukar untuk bt majlis aqiqah anak. ini merupakn kali ke2 sy berurusan dgn aqiqahcentre, untuk anak sulung. Terima kasih aqiqahcentre ❤❤❤read more
Afandy Hj Salaiman
Afandy Hj Salaiman
2021-01-13T14:24:39+0000
Alhamdulillah syukur, semalam daftar, hari ni dah dapat video penyembelihan.. pengurusan aqiqah centre cepat dan... dipercayai..read more
Ridz Nor
Ridz Nor
2021-01-13T14:24:37+0000
Alhamdulillah.. Penghargaan Jutaan Terima Kasih kepada AqiqahCentre.com kerana telah menyempurnakan Aqiqah anak bungsu... saya pada hari ke 14 kelahiran, dengan Izin Allah segalanya dipermudahkan dan berjalan dengan lancar. Khidmat yang cemerlang dan mesra. Terima kasih sekali lagi dan Moga Usaha ini sentiasa diberkati oleh-Nya yg Maha Berkuasa. Aaminn..read more
Alil Triple Sixses
Alil Triple Sixses
2021-01-13T14:10:16+0000
Alhamdulillah Syukur, terima kasih @aqiqahcentre.com aqiqah untuk anak sulung kami sudah ditunaikan. Proses pembayaran... yang senang,selamat dan dipercayai serta respon yang pantas.👍🏼read more
Siti Arif Ammar Adib
Siti Arif Ammar Adib
2021-01-13T13:40:35+0000
Alhamdulillah. selesai aqiqah kedua-dua anak.memang cepat. semalam payment, hari dah dapat video. Terima kasih .
Rosli Anuar
Rosli Anuar
2021-01-13T12:39:23+0000
Alhamdulillah.. Allah permudahkan urusan aqiqah anak sulong saya dengan bantuan AqiqahCentre.com..Terima kasih... banyak.. Lepas ni saya akan buat untuk anak saya yang kedua pula.. Insyaallah..read more
Ima Mahmood
Ima Mahmood
2021-01-13T12:17:06+0000
Alhamdulillah...sgt cpt..mudah..semlm buat payment hr nie da dpt video aqiqah...Tertunai niat nk buat aqiqah... anak..trima ksih aqiqahcentre..read more
Zarina Mohammad
Zarina Mohammad
2021-01-13T12:10:58+0000
Alhamdulillah..sangat cepat..baru semalam buat payment Hari ni trus dbuat..terima kasih Aqiqah centre.comvery... recommended👍👍read more
Sulastri Syahrul
Sulastri Syahrul
2021-01-13T12:09:46+0000
alhamdulillah selesai urusan Aqiqah anak sangat mudah dan Cepat Layanan pun ramah very recomended terimakasih Aqiqah... centre👍👍👍👍read more
Prestij Champs
Prestij Champs
2021-01-13T11:59:34+0000
Alhamdulilah.syukur dapat aqiqahkan untuk anak perempuan sy.terima kasih Aqiqah Centre krn memudahkan kami.Terasa... bertuah bila dibuat di Mekah.read more
Shera d'Madiso
Shera d'Madiso
2021-01-13T11:49:59+0000
Alhamdulillah, very fast and affordable .Recommended during this MCO time.TQ Aqiqah Centre! 😍
Fadhli Dahari
Fadhli Dahari
2021-01-13T11:09:08+0000
Alhamdulillah AqiqahCenter.com dapat bantu hajat kami utk melakukan aqiqah di Mekah tepat pada waktunya.. smooth... transaction altogether. Highly recommended!read more
DylLa Samsudin
DylLa Samsudin
2021-01-13T11:04:15+0000
Alhamdullilah sampai juga hajat utk aqiqahkan anak2. Mudah dan cepat
محمد هردي
محمد هردي
2021-01-13T10:59:48+0000
Selamat, Mudah, ringkas, cepat, murah dan meyakinkan.
Seri Nur Ain
Seri Nur Ain
2021-01-13T10:48:38+0000
Alhamdulillah senang berurusan dan cepat. Harga pun lebih murah😇
Misis Uchii
Misis Uchii
2021-01-13T10:47:34+0000
Alhamdulillah , terima kasih aqiqahcentre.com telah memudahkan urusan sy dan suami utk mengaqiqahkan anak pmpuan sy d... mekkah 😊 selesai lah 1 amanah , urusan yg sangat cepat dan tepat 👍🏻😊read more
Shahril Zulkefli
Shahril Zulkefli
2021-01-13T10:46:06+0000
Alhamdulillah selesai urusan aqiqah anak sy, mudah dan cepat mmbuat urusan dengan Aqiqah centre...
Muhammad Eiman Ngooi
Muhammad Eiman Ngooi
2021-01-13T10:43:10+0000
Alhamdulillah sgt mudah dgn adenye Aqiqah Centre ni yg dpt menguruskan semua urusan Aqiqah anak sy semudah ABC...... lebih2 lagi kami pasangan suami isteri mualaf yg x berapa tahu cara2 aqiqah kerana keluarga kami beragama Buddha... yg penting kami telah menunaikan kewajipan & sunnah Nabi Muhammad SAW... terima kasih Aqiqah Centre... Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah...read more
Mamak Zillayin
Mamak Zillayin
2021-01-13T10:15:26+0000
Alhamdulillah syukur urusan mama &papa dipermudahkan dengan adanya aqiqah centre dalam keadaan c.19 sekarang ..Semalam... buat pembayaran hari ini aqiqah telah dibuat ..tahun lepas buat untuk kakak taun ini buat untuk adik Riz ..Terima kasih Aqiqah Centre ...💗read more
منذر مراد
منذر مراد
2021-01-13T10:12:14+0000
Alhamdullilah. Terima kasih AqiqahCentre.com telah membantu saya dan isteri melaksanakan ibadat aqiqah anak sulung kami... yang tertangguh akibat pandemik Covid-19 ini. Syukur terima kasih sekali lagi kepada warga AqiqahCentre.com dapat menunaikan hajat kami ini. Semoga diterima ibadat aqiqah anak kami ini. InsyaAllah...read more
Mustaqim Muhsinon
Mustaqim Muhsinon
2021-01-13T10:07:57+0000
cepat, mudah Dan senang berurusan
Fendy Femaja
Fendy Femaja
2021-01-13T09:47:07+0000
kini ibadah aqiqah menjadi sangat mudah apabila menggunakan perkhidmatan dalam talian dari WWW.AQIALQAHCENTRE.COMlā... ḥawla wa-lā quwwata ʾillā bi-llāhi"Tiada daya dan upaya kecuali dengan kekuatan Allah yang maha tinggi lagi maha agung."Alhamdulilah syukur AMIN³...Terima kasih Aqiqah.comFendy bandar sunwayread more
Arizan Mokhtar
Arizan Mokhtar
2021-01-13T09:42:58+0000
Alhamdulillah..selesai urusan Aqiqah anak. Perkhidmatan terbaik, mudah dan cepat.TQ
Aisha Zamri
Aisha Zamri
2021-01-13T08:13:09+0000
Selepas tunda dan tunda, sebab pkp dan sop akhirnya selesai urusan kami..Alhamdulillah terima kasih,Aqiqah... Center.com, urusan yang mudah dan lancar, saya dan suami sangat berpuas hati dan berasa lega☺️read more
Gusinduk Lobudai
Gusinduk Lobudai
2021-01-13T07:35:02+0000
Alhamdulillah dapat jg buat aqiqah untuk anak sy. Sgt memudahkan dan soalan semua dijawab dgn puas hati. InshahAllah... akan buat lg utk anak kedua.read more
Shahrin Zainal
Shahrin Zainal
2021-01-13T07:20:12+0000
' Fa tabassama ḍāḥikam ming qaulihā wa qāla rabbi auzi'nī an asykura ni'matakallatī an'amta 'alayya wa 'alā... wālidayya wa an a'mala ṣāliḥan tarḍāhu wa adkhilnī biraḥmatika fī 'ibādikaṣ-ṣāliḥīn 'Alhamdulillah, Syukur pada nikmat Allah S.W.T atas nikmat yang diberi. Hari ini telah selesai melaksanakan aqiqah untuk anak perempuan saya Sofea Aleesyah binti Mohamed Shahrin yang telah diwakilkan oleh aqiqahcenter.com untuk disempurnakan di Tanah Suci Mekah. Moga ibadah aqiqah ini diterima dan diberi keberkatan oleh Allah SWT'jazaakallah khairan' kerana aqiqahcenter.com telah mempermudahkan urusan aqiqah anak saya, sangat membantu dikala waktu yang tidak mengizinkan ini dan kekangan pergerakan dikala bencana dan wabak yang kita tengah hadapi sekarang ini. Wujudnya aqiqahcenter.com ini segala urusan ibadah aqiqah dan qurban akan jadi lebih mudah dan meringankan beban kewangan dengan harga yang berpatutan, insyaAllah.read more
Shyamimie Jasmine
Shyamimie Jasmine
2021-01-13T06:18:51+0000
Alhamdulillah,selesai tanggungjawab menunaikan ibadah aqiqah untuk anak lelaki kami. Terima kasih pihak Aqiqah Centre... mempermudahkan urusan aqiqah anak kami. Sy whatsapp pada 24Dec2020 dan buat bayaran hari yg sama & cuba nasib jika ada kekosongan nak buat 25hb Dec 2020 penyembelihan kambing dan syukur dapat dilaksanakan pada hari yang sama dan yg penting mereka akan sediakan video penyembelihan kambing tersebut disertakan nama anak melalui whatsapp..Kepada yg ingin mencari di mna nak buat aqiqah anak lagi2 musim covid-19 skrg nie,silalah ke aqiqahcentre.com. Terima kasih team AqiqahCentre.com..Semoga Allah murahkan rezeki perjalanan bisnes kalian😊read more
Fyra Ikhzairy
Fyra Ikhzairy
2021-01-13T03:01:54+0000
alhamdulillah semalam selesai aqiqah utk anak sy..fast response dan trusted..terima kasih aqiqah centre😁..... insyaallah akan datang utk ank no 2 pularead more
Shimabun Cyma
Shimabun Cyma
2021-01-13T02:09:03+0000
Alhamdulillah Sya dh gunakan khidmat Aqiqah centre 2x. Sgt puas hati dan proses penyembelihan di Mekah amk masa 2-3 hr... sj.Siap hntr video sembelihan sbg bukti amanah telah dijalankan dgn sempurna.Mmg terbaik dan semua ibubapa ble buat aqiqah utk ank2. Harganya pon tidak membebankan.😍😍🤗read more
Azizah Ismail Jijot
Azizah Ismail Jijot
2021-01-13T01:50:33+0000
Alhamdulillah..selesai aqiqah utk 3 org anak..servis terbaik..very recommended 👍🏻👍🏻👍🏻
Noor Izzati Umor
Noor Izzati Umor
2021-01-13T01:27:37+0000
Terima kasih AqiqahCentre.com memberikan perkhidmatan yang lancar dan cepat memberikan respond kpd soalan2... saya..sememangnya memudahkan keperluan untuk menunaikan ibadah aqiqah di kala situasi covid ini..harga juga jauh lebih murah, video yang jelas dan dapat sijil ukiran kayu 😊read more
Noor Minahuda Mohd Noor
Noor Minahuda Mohd Noor
2021-01-13T01:17:16+0000
Alhamdulillah, cepat dan boleh dipercayai.. Terima kasih kerana memudahkan urusan aqiqah anak sy..
Nazzatul Nadzirah
Nazzatul Nadzirah
2021-01-13T01:08:12+0000
Alhamdulillah servis terbaik dari AqiqahCentre.com Dapat video sembelihan pun cepat. Berurusan dengan pihak... AqiqahCentre.com pun senang. Terima kasih AqiqahCentre.com. Moga Allah terima ibadah ini kita.read more
Dya Nasir
Dya Nasir
2021-01-13T01:00:01+0000
aqiqah centre terbaik...hari ni dftar.. esoknye selesai sembelih kambing.. terima kasih aqiqah centre kerana memudahkan... urusan akikah anak2 sy..read more
Krul Hzam
Krul Hzam
2021-01-13T00:31:22+0000
Aqiqah diuruskan dengan baik mengikut tarikh yang telah ditetapkan. Sangat berpuas hati. 👍
Wapie Adam
Wapie Adam
2021-01-13T00:04:38+0000
Alhamdulillah..terima kasih.. selesai sudah.. pantas 👍👍👍👍👍
Izaza Main
Izaza Main
2021-01-12T23:56:38+0000
terima kasih byk pihak aqiqah centre menguruskan aqiqah anak sy. Sgt recommended 👍👍 cepat dan telus. semiga pihak... aqiqah centre terus maju!read more
Rohana Ana
Rohana Ana
2021-01-12T23:21:29+0000
alhamdulillah tima kasih pihak aqiqah centre kerana telah mnyelesaikan amanah yang dberikan kepada pihak tuan.saya... berpuas hati dengan prhidmatan yg dsediakan dengan begitu pantas dan teratur..read more
Sitiey Syafiq
Sitiey Syafiq
2021-01-12T18:07:02+0000
alhamdulillah 12.1.21 anak lelaki kami selamat buat akikah dengan @aqiqahcentre.com terima kasih kami amat... memuaskan👌🏼👌🏼read more
Mohammad Hafizal Haron
Mohammad Hafizal Haron
2021-01-12T16:10:18+0000
Alhamdulillah dan syukur dgn izinNya semua dipermudahkan segalanya...kerjasama yg baik di semua staff..keterangan yg... jelas dan respon yang pantas...walaupon sudah di daftar di dalam sistem tetapi kita blh dpt perubahan kecil daripada mereka..tqvm Aqiqahcentre.comread more
Razif Razuwan
Razif Razuwan
2021-01-12T15:53:59+0000
Servis pantas dan terbaik. Terima kasih aqiqahcentre.com kerana tunaikan hajat aqiqah anak saya.
Asna Zhafran Zahra
Asna Zhafran Zahra
2021-01-12T15:42:43+0000
Alhamdulillah.Selesai. 12.1.21. Aqiqah kedua anak kami. Terima Kasih AqiqahCentre.com..meriahlisasikan impian kami.... 😍Mudah &Meyakinkanread more
Aina Amir
Aina Amir
2021-01-12T15:35:58+0000
Alhamdulilah selesai dah.. mudah oengurusan nya trime kaseh
Huzaimi Yusof
Huzaimi Yusof
2021-01-12T15:21:33+0000
Alhamdullilah selesai sudah urusan aqiqah anak bongsu. Tertangguh hampir setahun sebab asyik dok fikir nak buat kenduri... bagai dlm masa MCO ni. Syukur terjumpa cara mudah dan cepat. Semalam daftar tak sangka hari ni dah selesai. Terima kasih aqiqahcentre.com kerana menyediakan service utk memudahkan urusan aqiqah.read more
زاريس رحمة
زاريس رحمة
2021-01-12T15:18:03+0000
Alhamdulillah..urusan sng dan cepat mmg trbaik lh..
Ahmad Rijal
Ahmad Rijal
2021-01-12T15:13:27+0000
Allhamdulillah.. semalam daftar.. Hari nie selesai Aqiqah puteri saya.. cepat dan mudah.. Terima Kasih Aqiqah Centre
Shai Lhow Weng
Shai Lhow Weng
2021-01-12T15:06:14+0000
alhamdulillah..selesai part 1
Mohd Ismail
Mohd Ismail
2021-01-12T15:06:01+0000
Terbaikk. mudah, cepat dan senang. Alhamdulillah 🤲🏻
Fadz Art
Fadz Art
2021-01-12T14:44:49+0000
Alhamdulillah. Service sangat terbaik, mudah dan cepat.
Suhaila Saad
Suhaila Saad
2021-01-12T14:35:05+0000
Servis terbaik .sangat mudah dan cepat..
Mohd Rizal Razmie
Mohd Rizal Razmie
2021-01-12T13:25:50+0000
alhamdulillah memudahkan segala urusan kami sekeluarga tambah lagi musim pkp nie..terbaik la servis.. recommended
Zan Bikers
Zan Bikers
2021-01-12T12:50:38+0000
Asalamualaikum wbt... sya suaizan zainde baru sja mengikut program aqiqahcenter. com ....utk 2 org anak sya.... semoga... allah memberkati dan mendapatkan pahala..... sya sudh melakukan anda bila.... aqiqahcenter. com yg terbaik... 👍👍👍read more
Rozieyanty Abdul Rahim
Rozieyanty Abdul Rahim
2021-01-12T12:05:59+0000
alhamdullilah.. selesai aqiqah untuk putera sulung kami.. semalam daftar 11.1.2021.. harini 12.01.2021 dah selesai..... cukup2 mudah untuk melakukan aqiqah dengan keadaan pkp mcm ni.. terima kasih #aqiqahcentre.comread more
Zahir Zae
Zahir Zae
2021-01-12T11:23:50+0000
Luar Biasa Sekali AqiqahCentre.comSemalam Daftar 11/1/2021 ,hari ni dah dapat video 12/1/2021.saya sangat berpuas... hati..TRUSTED AND RECOMENDED⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐read more
Tyra Moyy
Tyra Moyy
2021-01-12T10:05:40+0000
alhamdulillah smlm daftar hrni da selesai aqiqah puteri sulung sy .. trme kaseh #AqiqahCentre.com
Zack Azali Abdullah
Zack Azali Abdullah
2021-01-12T08:55:18+0000
Alhamdulillah... aqiqah anak lelaki saya telah dijalankan dengan sempurna di mekah pada 11.1.2021.Terima kasih pada... agent aqiqahcentre.comread more
Kadapi End
Kadapi End
2021-01-12T08:41:10+0000
Terima kasih AqiqahCentre.com..Dengan cara mudah, cepat dan jimat untuk Aqiqah anak.. Baru tahu ada cara mudah, apa... lagi musim pkp ni, tidak boleh kenduri kendara.. Alhamdulillah baru saja selesai Aqiqah anak melalui AqiqahCentre.com.. 🙏read more
Aiesyah Paisal
Aiesyah Paisal
2021-01-12T07:57:33+0000
service terbaik senang urusan👍 Dalam Masa sehari slepas tarikh sudh dpt video🥰
Tia Aiysha
Tia Aiysha
2021-01-12T07:56:50+0000
Assalamualaikum AiqiqahCentre. Sya ibu kepada Nur Fatihah Batrysha. Alhamdulillah pengurusan aqiqah anak perempuan sya... sangat dipermudahkan.. Hanya perlu tunggu sijil ukiran kayu lagi 😍😍😍read more
Arul Umar
Arul Umar
2021-01-12T07:24:59+0000
alhamdulillah...senang berurusan..dlm masa sehari sudah dpt video sembelihan..TRUSTED
محمد راضي زين الدين
محمد راضي زين الدين
2021-01-12T07:19:07+0000
servis terbaik.senang berurusan
Fahmi Amzar
Fahmi Amzar
2021-01-12T05:28:15+0000
Alhamdulillah, terima kasih buat pihak aqiqahcentre.com atas segala pengurusan aqiqah bagi pihak anak kami 😊
Mohamad Samsul
Mohamad Samsul
2021-01-12T04:58:08+0000
Alhamdulillah... Aqiqah untuk anak saya yg pantas dr AqiqahCentre. Daftar 10/1/2021,11/1/2021 dh dpt video... penyembelihan.. Terima kasih AqiqahCentre.com telah menyempurnakan Aqiqah anak kami.. Semoga pihak AqiqahCentre.com terus memberi khidmat sperti ini.. Alhamdulillah...read more
Lan Mfb
Lan Mfb
2021-01-12T04:16:14+0000
Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi dipermudahkan urusan Aqiqah anak perempuan saya pada... 11/1/2020..AqiqahCenter.com..terima kasih memudahkan urusan kami..semoga sukses dunia akhiratread more
Lynn Haslenda
Lynn Haslenda
2021-01-12T00:57:59+0000
Syukur alhamdulillah... Selesai sudah majlis Aqiqah utk anak perempuan saya pd 11/1/2021.. Daftar dn bayar pd... 10/1/2021. Sgt cepat dn trusted. Highly recommended... in shaa allah Aqiqah ank sterusnya akan menyusul... t.kasih Aqiqahcentre.com.read more
Aida Dida Ruslan
Aida Dida Ruslan
2021-01-11T21:16:43+0000
mudah dan tidak membebankan
Siti Nur Anasuhah Osman
Siti Nur Anasuhah Osman
2021-01-11T18:13:21+0000
Alhamdulillah.. Dipermudahkn aqiqah anak lelaki sy.. Terima kasih aqiqahcentre. Urusan yang cepat.. Mesra... pelanggan👍🏻👍🏻read more
Dija Abu Hashim
Dija Abu Hashim
2021-01-11T17:22:21+0000
Alhamdulillah syukur.. selesai sudah Aqiqah kan anak lelaki saya dgn bantuan khidmat @AqiqahCentre.com... terima kasih... kerana memudahkan urusan. sangat berpuas hati dgn servis yg sangat cepat! semoga segala usaha dipermudahkan dan diberkati Allh swt.. terima kasih. 👍🏻❤️read more
Ain Aini
Ain Aini
2021-01-11T15:54:01+0000
Alhamdulillah... Syukur pada Allah swt kerana telah selesai Dan selamat menjalankan Ibadah Aqiqah utk Putera kami... Muhammad Mukmin 'Abqari Bin Mohamad Ishak & Puteri kami Haura Hana Khayla Kayyisah Binti Mohamad Ishak. Kami pilih Tarikh 11 Januari sempena Hari Kelahiran Papanya. Semoga anak2 kami menjadi anak soleh & solehah berjaya Di Dunia & Akhirat & moge Allah sentiase memurahkn rezeki kami sekeluarga. Terima Kasih Aqiqah Centre. 🌷🌷🙏Syukron. Pantas & Puas ati.. Terbaekkk!!!read more
Izman Rosli
Izman Rosli
2021-01-11T15:51:01+0000
Alhamdulillah selesai sembelihan tuk ank sy pada 10/1/2021..saya prcaye dengan aqiqahcentre ni sbb dh rmai kwan sy y... buat..👍read more
Tkuya Kimura
Tkuya Kimura
2021-01-11T15:42:27+0000
Aqiqah centre sgt mudah utk melakukan aqiqah anak dan sangat dipercayai, saya baru selesai melakukan aqiqah untuk anak... saya dengan aqiqah centre.. Easy and trusted..read more
Rosse Yin
Rosse Yin
2021-01-11T15:38:13+0000
Alhamdulillah selesai akikah UTK dua org ank sy...sekejap je dh selesai urusan aqiqah.terima kasih membantu memudahkan... urusan aqiqah ank2 sy...mudah urusan sekejap je reply oleh pihak aqiqah centre .alhamdulillah sekali lg...semoga daging aqiqah bermanfaat UTK golongan yg memerlukan..read more
Ashwan Khalid
Ashwan Khalid
2021-01-11T15:13:57+0000
Trusted. Telus. Tulus. Mulus. Tiada was was semasa menggunakan khidmat AqiqahCentre. Antap!!
Rya Baharia
Rya Baharia
2021-01-11T15:07:35+0000
Alhamdulillah.. Sangat memudahkan urusan.. Terima kasih aqiqahcentre.com
ANis SyaFiza
ANis SyaFiza
2021-01-11T14:31:59+0000
Alhamdulillah. AqiqahCentre memudahkan niat sye nak aqiqahkan utk anak. betul2 ikut tarikh yg sye nak & sye terus dpt... video penyembelihan pd Hari yg Sama jugak. now tengah tunggu nak dpt Sijil aqiqah je. 🥰 Thank you warga AqiqahCentre. 💕read more
Malindo Hijrah B Zainal
Malindo Hijrah B Zainal
2021-01-11T14:25:34+0000
Alhamdulillah syukur.. Memudahkan urusan dan niat aqiqah putera saya.. Terima kasih AqiqahCentre.com..
Mohd Firdaus Yusof
Mohd Firdaus Yusof
2021-01-11T14:25:01+0000
Alhamdulillah selesai sudah Aqiqah utk anak ke2,. Aqiqah centre mmg cekap dan pantas dalam urusan kerja, 100%... 👍👍👍read more
Idayu Khamis
Idayu Khamis
2021-01-11T14:12:27+0000
Alhamdulillah syukur dh terima video Aqiqah, tertunai hajat utk Aqiqah ank ..mudah dgn AqiqahCentre.com ,service... terbaik👍👍👍read more
Fikrie Akop
Fikrie Akop
2021-01-11T14:11:50+0000
Aqiqah centre servis terbaik mudahkan urusan aqiqah dan niat sy n suami untuk puteri slung kami... alhmdlh..
Farid Ayed
Farid Ayed
2021-01-11T13:56:44+0000
Alhamdulillah.. Selesai Aqiqah untuk 2 org Anak perempuan sy. Terima kasih AqiqahCenter..
Syafira Nur Hanis
Syafira Nur Hanis
2021-01-11T13:51:21+0000
Alhamdulillah. Selesai aqiqah untuk tiga2 anak perempuan saya. Trima ksih AqiqahCentre
Nor Aini
Nor Aini
2021-01-11T13:49:04+0000
alhamdulillah..selesai sudah aqiqah ank saya yg kdua..
Zarina Jayah
Zarina Jayah
2021-01-11T13:48:41+0000
Alhamdulilla x sampai seminggu berurusan dgan Aqiqah Center dh dpat video yg proses Aqiqah dah selesai.. bagi ibu bapa... diluar sana yg msih belum sempat buat Aqiqah untuk anak, sy recommend untuk berurusan dgan Aqiqah Center.. kakitangan juga mesra dan pantas melayan segala pertanyaan.. alhamdulillaread more
Epen Mat
Epen Mat
2021-01-11T13:47:19+0000
alhamdulillah...selesai sudah urusan aqiqah anak sy..tq aqiqahcentre memudahkn urusan sy..service tipto..👍👍👍
Inche Gump
Inche Gump
2021-01-11T13:45:55+0000
Alhamdulillah..aqiqahcentre.com memudahkan urusan aqiqah anak saya..100% boleh dipercayai dan servis yang sangat... pantas!🌟🌟🌟🌟🌟terima kasih banyak2 aqiqahcentre.com..semoga diluaskan lagi rezeki dan dipermudahkan segala urusan🤲read more
Noorliza Zainal
Noorliza Zainal
2021-01-11T13:45:09+0000
alhamdulillah...sangat2 cepat proses ye..selesai sudah aqiqah untuk 2 org anak sy😍tinggal tunggu plat dr pihak... aqiqahcentre shj❤️#recomendedread more
Mohd Yusri
Mohd Yusri
2021-01-11T13:44:54+0000
Alhamdulillah.. Sangat cepat proses nya.. semalam buat pembayaran hari ni dah selesai Aqiqah & dapat video dari Cik... Maya.. Very recommended 👍🏼👍🏼👍🏼read more
Mie Miey
Mie Miey
2021-01-11T13:42:54+0000
Alhamdulillah, dah selesai bt aqiqah. trima kasih.
Cik Anggun
Cik Anggun
2021-01-11T13:42:27+0000
alhmdulilah...tercapai niat sy utk buat aqiqah anak sy di mekah..hrga yg kte mmpu milik..cpt & terbaik..terima kasih... aqiqahcentre.com..sy by 10 ⭐read more
Hizaruddin Husin
Hizaruddin Husin
2021-01-11T13:42:12+0000
Alhamdulilah Aqiqahcentre memudahkan urusan aqiqah anak saya. Sangat2 di hargai. Terima kasih.
Arisya Putri
Arisya Putri
2021-01-11T13:40:28+0000
Alhamdulillah selesai aqiqah utk dua2 ank sy..terima kasih aqiqah center menyempurnakan aqiqah ank2 sy
Sheiyla Adzranie Amin
Sheiyla Adzranie Amin
2021-01-11T13:39:59+0000
Alhamdulillah selesai aqiqah anak..AqiqahCentre.com terbaik..❤️
Zayny Suffy
Zayny Suffy
2021-01-11T13:23:13+0000
Alhamdulillah memudahkan urusan aqiqah anak sy serta cpat dalam pengurusan dan dipercayai
Shahrul Afandi Zulkifli
Shahrul Afandi Zulkifli
2021-01-11T11:51:18+0000
Alhamdulillah.. dipercayai, mudah dan berkat
Daus Loloq
Daus Loloq
2021-01-11T09:30:32+0000
Alhamdulillah...selesai aqiqah kan 2orang anak...terima kasih aqiqah centre...
Don Izam
Don Izam
2021-01-11T05:29:19+0000
Alhamdulillah service terbaik
Gee Mohd Den
Gee Mohd Den
2021-01-11T05:18:01+0000
Alhamdullillah, selesai sudah urusan aqiqah untuk anak lelaki saya. Aqiqahcentre .com sangat memudahkan urusan kami. ... Recommended 🥰read more
Fatimah Busin
Fatimah Busin
2021-01-11T03:59:25+0000
Alhamdulillah..Alhamdulillah..MashaAllah..terima kasih kpd pihak AqiqahCentre.com utk proses aqiqah anak perempuan... saya..semoga Allah melipat gandakan nikmat kebaikan kpd anda. Aminn..read more
Alanz Shah
Alanz Shah
2021-01-11T03:41:26+0000
Assalamualaikum.syukur Alhamdulillah selesai sudah aqiqah utk anak saya sorang..3 lg akan menyusul..Insya Allahsegala... urusan dipermudahkan bila berurusan dgn @AqiqahCenter.comread more
Firdaus Hezni Zat
Firdaus Hezni Zat
2021-01-11T03:13:45+0000
Syukur alhamdulillah, aqiqahcentre.com telah memudahkan urusan saya untuk anak saya... Segala detail diberikan, jelas... tanpa ragu2... Harga berpatutan.. Amat berbaloi dan highly recomended... Semoga allah permudahkan urusan kita semua. Aminnnread more
Raja Nora Asiken
Raja Nora Asiken
2021-01-11T02:15:08+0000
Syukur ..Alhamdulillah selesai urusan aqiqah anak saya puteri nur Alma afrina. Recommended and trusted. Excellent... service, fast response and friendly.we get the video as an evidence for the aqiqah as well. Terima kasih memudahkan urusan saya AqiqahCentre.com.read more
Nur Qaisara
Nur Qaisara
2021-01-11T02:14:52+0000
Syukur alhamdulillah...mudahnye berurusan bersama AqiqahCentre.com...video sembelihan aqiqah anak² saya telah... diterima dalam masa 1-2hari selepas tarikh sembelihan dilakukan...terima kasih atas bantuan & service yang baik, cepat serta memudahkan urusan akikah anak² kami...read more
Almawaty Trem
Almawaty Trem
2021-01-11T01:49:42+0000
usaha yang bagus... memudahkan bagi ibubapa yang bekerja.. dan terutama semasa wabak ini..
Muhamad Fazrul Said
Muhamad Fazrul Said
2021-01-11T01:42:44+0000
Alhamdulillah. Selamat aqiqah untuk anak sy. Terbaik.
Ery Epy
Ery Epy
2021-01-11T01:41:11+0000
Alhamdulillah....lps hajat kami utk aqiqah nur fia aulia...time kasih jgk kpd aqiqahcentre.com...
Oskul Su
Oskul Su
2021-01-11T01:13:01+0000
Terima kasih atas bantuan dan service yg baik, cepat serta memudahkan urusan akikah anak kami.. 👍👍👍
Nazmi Scaletta
Nazmi Scaletta
2021-01-10T18:16:51+0000
Fast and trusted service. Thank you!
Nur Azimah Adnan
Nur Azimah Adnan
2021-01-10T15:52:37+0000
sgt2 berpuashati dengan servis dari aqiqah centre.. recommended 👍👍
Nor Azlina Abdul Wahab
Nor Azlina Abdul Wahab
2021-01-10T14:37:17+0000
Servis yg ditawarkan sgt baik
Mazlifah Mohamed Johar
Mazlifah Mohamed Johar
2021-01-10T14:33:18+0000